Followers

Tuesday, October 5, 2010

Dinar Emas: Rakyat Kelantan Diperbodohkan Lagi oleh ustaz Nik Aziz Sdn Bhd

Poket Kroni Tambah Lumayan...
Rakyat Tukang Beri Undi sahaja

Rakyat nak cari makan pun susah. Nik Aziz dan Kerajaan Pas Kelantan asyik buat lawak. Rakyat Kelantan pakat gelak besar dengan Lawak Ekonomi terbaru yang bernama "Dinar Emas Kelantan".

Nasib baik Kerajaan Pusat stabil. Berbagai-bagai program meningkatkan ekonomi untuk kesejahteraan rakyat terus dilakukan. 

Berbeza dengan Kerajaan Pas Kedah dan Kerajaan DAP Pulau Pinang yang asyik menyiksa rakyat menaikkan tarif air. Rakyat terus menderita, dizalimi dan ketidakadilan berlaku dalam segenap bidang kehidupan mereka.

Lawak yang bernama "Negara Berkebajikan", "Keadilan Untuk Semua", "Malaysian Malaysia" menghantui fikiran rakyat sehingga telah membentuk satu gelombang baru menolak Gerombolan Pakatan Pembangkang.

"Dinar Emas Kelantan" diwujudkan semasa seluruh Rakyat Kelantan sedang menderita kehausan pembangunan dan kesejahteraan hidup. Kelantan masih ditakuk lama, malah sebahagian daripadanya kelihatan semakin berundur ke belakang.

Kegagalan dan ketidakupayaan Partai Islam Semalaysia melakukan apa-apa pembaharuan dalam aktiviti ekonomi dan pembangunan sosial, menyebabkan rakyat semakin tertekan, merasa dizalimi, dobohongi dan semakin jauh dari roh Islam.

Dinar Emas Kelantan hanyalah aktiviti perniagaan sebuah syarikat yang mengaut keuntungan atas angin daripada urusan jual beli emas di pasaran. Keuntungan masuk ke dalam poket kroni ustaz Nik Aziz dan kuncu-kuncunya, manakala rakyat terus terbiar menderita dan tertipu hidup-hidup.

Baca seterusnya: Siapa Di Sebalik Dinar Emas Kelantan 
oleh rbf 


Anda juga meminati:


Dinar Emas Kelantan: I.m Lucky Nor to be a Kelantanese
Raja Petra threatens to withdraw support for Pakatan
Maki berapi-api tapi ikut contoh dasar UMNO-BN jugak
Najib Terus Mara Ke Hadapan!!
Rakyat Terkejut Beruk!! Tarif Air Naik Melambung
Kisah Pak Imam Lari Dari Nuar Berahim

3 comments:

Wake UP! said...

Ahli PAS tegar jugak ni yang bakal beli Dinar Emas Kelantan.

Tak payah kesian pada lembu yang suka baring di jalan.

Anonymous said...

sapo dio gak y lapar sgt dgn pembangunan tu. wakaka..crito pasal lapar pembangunan tu raso nyo lebih lawak. naka molep..aku y hidup d klate ni pn x lapar peda sgt pasal pembangunan y d war2 kn. maju tahap mano lg mu nk? haha..biar la x maju po kolupo pom. mugo terpeliharo sikit maksiat n keruntuhan akhlak

Anonymous said...

weh gilo..mung ade bukti ke...main ckp tak de bukti pape cm ckp org gile la....bodoh!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...