Followers

Saturday, March 20, 2010

KONSEP 1MALAYSIA YANG DIGERUNI GEROMBOLAN PEMBANGKANG

Kehadiran konsep 1Malaysia di tengah-tengah keyakinan gerombolan pakatan pembangkang untuk memegang tampuk kuasa parlimen, hancur berkecai.

Rakyak telah mengikuti, memahami dan menerima konsep ini dengan baik sebagai penerusan dan lanjutan daripada konsep "Perikatan_Barisan Nasional_1Malaysia".

Dalam masa yang sama tanda-tanda jelas telah menunjukkan gerombolan pakatan pembangkang mula dipinggirkan oleh rakyat malah di sesetengah negeri telah mula dicabar dan proses menghalau mereka telah bermula dengan mantapnya.

Ekoran dari perkembangan ini, gerombolan pakatan pembangkang telah mula diganggu oleh rasa sangsi , was-was, risau dan keruntuhan tahap keyakinan terhadap perjuangan mereka sendiri. Seperti biasa mereka bergerombolan berpakat merujuk kitab-kitab pembohongan, kitab putarbelit, kitab penipuan dan fitnah, untuk menghentikan kemaraan massa.

Bermula dengan fitnah terhadap Datuk Nasir Safar diikuti pula dengan siri ceramah pembohongan gerombolan pakatan pembangkang ini, sehinggalah kepada cuba mencetuskan persepsi baru dengan mengaitkan APCO dan Israel. Hajat besar mereka adalah untuk menjadikan rakyat keliru dan dalam masa yang sama membenci UMNO-BN.

Kebijaksanaan mereka juga tercabar apabila usaha gigih gerombolan pakatan pembangkang memanipulasi kes liwat Nuar Brahim untuk dijadikan modal politik menyatukan massa. Usaha ini juga telah mengalami kegagalan yang mutlak.

Apalagi yang dapat dimanipulate oleh gerombolan pakatan pembangkan ini?
Apa lagi yang dapat dilakukan oleh ketua konspirator mereka Nuar Brahim?
Rakyat sudah dibohongi...
Kawan-kawan rapatnya sudah ditipu.
Anak isterinya...pembantu-pembantunya...
Doktor Pusrawi..Pornthip..

Malah...menipu di siang hari kononnya wujud penglibatan...
DYMM YDP Agong..Panglima Angkatan Tentera Malaysia, Timbalan Spekaer Parlimen Malaysia....
Apa lagi...apa lagi yang tidak digunakan oleh Nuar Brahim dan Gerombolan Pembangkang...
Apa lagi yang Nuar Brahim boleh lakukan?

Cuma ada satu lagi yang Nuar Brahim boleh lakukan..
Ikuti contoh dan jejak langkah Raja Petra....

Lari....lariiii...lariii.
Jangan Tak Lari...
Lari tetap Lari

Ikuti rasa gelisah, bimbang, ragu, takut, was-was dan putus asa yang kini menghantui Ketua Gerombolan Pembangkang dari blok cauvinist cina ini:
(sumber:  The Unspinners)


Cis ... jangan tak sedar.

Zaid Ibrahim pun sedang mainkan irama sama untuk menuduh UMNO rasis. Ini mesti terbanyak minum arak dari cellar bawah rumah hingga pinau otaknya.

Bolehkah kita tanya kembali samada setitik DNA Malaysia dalam darah Kit Siang yang melaungkan slogan Malaysian Malaysia dan Middle Malaysia?

Apa yang beliau dan parti DAP lakukan dan akan lakukan adalah hanya politik cauvanis Cina untuk kepentingan Cina tetapi berselindung disebalik dogma-dogma palsu mengenai demokrasi, hak asasi manusia, menentang jenayah, menentang rasuah, ketelusan, good governance, rasisma, dan lain-lain.

Kaji polisi dan sikap2 kerajaan, Exco dan ADUN DAP di Pulau Pinang, Selangor dan Perak. Rungkai sejarah Lim Kit Siang, Lee Kuan Yew dan PAP SIngapura untuk tahu rasisnya PAP terhadap orang Melayu!


Beberapa insiden-insiden tidak sama dengan sejarah rasisnya Lim Kit SIang dan DAP.


Kit Siang dan Zaid mengungkit ini semua untuk menggagalkan gagasan 1Malaysia yang dibawa oleh Perdana Menteri Dato Seri Najib. ... Rosmah tak ada kena mengena ok.


Ini yang kita hairan. Mereka dok kata 1Malaysia gagal dan tidak diterima rakyat.


Tapi kenapa gelabah sangat nak kritik 1Malaysia sampai PAS dan PKR dok mainkan ide ini dibawa oleh APCO dan dikaitkan dengan Israel? Tapi kenapa mereka buat slogan Middle Malaysia yang masih Malaysian Malaysia sebagai counter slogan?


Rasanya rakyat sudah menerima 1Malaysia dan mereka perlu kritik dan fitnah 1Malaysia supaya boleh diterima rakyat.


Rakyat tidak bodoh dan tahu bahawa Middle Malaysia adalah jenama baru Malaysian Malaysia yang penuh dengan sejarah huru hara perkauman dan hanya mengutamakan kaum Cina dan mengenepikan kaum2 lain termasuk kaum2 Bumiputera.


Hari ini politik negara bergolak kerana DAP berkuasa di Penang, dan adalah tangan dibelakang kerajaan Selangor dan Perak pada tahun lepas. DAP yang menunggang PKR yang telah menggunakan Anwar untuk mempengaruhi Nik Aziz Wahabi.


Itu pasal negara tidak stabil sekarang ... pasal DAP dan polisi bercondong rasis kecinaan.


Posted by The Unspinners

Lari...lari...kita lari,
Pagi petang...tiap hari,
Biar kuat...urat kaki,
Badan sihat...senang hati.

(Teringat aku semasa berkursus di Pasir Panjang N9 pada tahun 1984. Kursus ini dianjurkan oleh pemuda UMNO Malaysia yang di ketuai oleh Nuar Brahim)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...